Piosenki

poniedziałek, 8 września 2014

Liebster Award

Czas na moją kolej.

Nominację dostałam od Soldier z http://death-that-never-comes.blogspot.com

Oto moje odpowiedzi:
1. Ulubiony film i książka?
Opowieści z Narni.
2. Masz jakiś ulubiony serial?
Nie mam. Oglądam to co mi się spodoba.
3. Dobrze się uczysz czy raczej słabo?
Nie tak źle, ale mogłoby być lepiej
4. Jesteś od czegoś uzależniony/a? Jeśli tak to od czego?
Tylko od Borussii *_*
5. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Któregoś dnia coś mnie natchnęło i postanowiłam to napisać. :)
6. Wolisz pytać czy odpowiadać?
Odpowiadać
7. Ulubiony kolor?
Fioletowy
8. Czy masz jakąś piosenkę, z którą wiążą się jakieś wspomnienia?
Jest to piosenka Magic System - Magic In The Air
9. Wierzysz w duchy?
Nie
10. Czy jesteś tolerancyjna?
Tak
11. Jaki jest Twój ulubiony sport?
Piłka nożna i trochę siatkówka

Moje nominację:
1.wszystko-to-co-mam-tylko-tobie-dam.blogspot.com
2.to-nie-przyjazn-tylko-milosc.blogspot.com
3.milosc-milosci-nierowna-bvb.blogspot.com
4.true-love-bvb.blogspot
5.milosc-ma-moc.blogspot.com
6.wymyslanka11bvb.blogspot.com
7.zycie-w-horrorze.blogspot.com/
8.borussenfurimmer.blogspot.com/
9.po-prostumniekochaj.blogspot.com/
10.polaczyla-nas-pilka-nozna.blogspot.com/
11.dortmund-bvb.blogspot.com

Moje pytania:
1. Ulubiony kolor ?
2. Tymbark vs Frugo ?
3. Ulubiony sportowiec ?
4. Piosenka na dziś ?
5.Ulubiony aktor ?
6. Najgorsza cecha człowieka ?
7.Ulubiony piosenkarz ?
8. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
9. Ulubiony cytat ?
10. Twój idol ?
11. Wymarzone miejsce na wakacje ?

1 komentarz:

  1. Dziękuje Ci bardzo za nominacje do LA ! :) Odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz po tym linkiem: http://milosc-ma-moc.blogspot.com/p/blog-page_10.html

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń